justliikeme ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Nico - 19 mars 2012 18:15

   Tjo!

här sitter jag med min lilla flikka :)

vi har väl vart ute vart ute å hoppat studsmatta ;p

ella å jag satt upp den igår, kungligt lixom å snabbt gick de typ 15 min.

haha lite skryt men :D

men idag har jag ialla fall vart i skolan sen efter skolan så åkte jag till vårdcentralen för att lägga om mitt finger så nu är de litet igen :P

för nu som inte visste de så har jag klämt mej i en toa dörr å fick sy men alla som läser vet väl redan de

haha lilla klantiga jag :p

men nu sitter jag här med ella :)

å nördar dator som vanligt haha ♥

 

Av Nico - 14 mars 2012 15:57

Tja !

har sitter jag med min söta Tova :)

idag har jag vart iskolan som vanligt, inte gjort något specielt

typ gjort serierna de är fett najs :)

sen typ eng, språklara typ om pronomen å så, sen typ film hela eftermiddan om flickorna å kvinnornas historia.

Å nu sitter man här hos tova :)

vi är väldigt bäst på att nörda dator å dunka musik :)

sen ikväll blire väll att spela lite gittar, å hade väl typ tänkt göra matte läxan men den glömde man i bänken som vanligt, men sån är ju jag haha :)


de skulle ha kommit väldigt fina bilder på mej i sagas glasögon men mobil ville inte ladda över de till datan bara alla andra bilder :(

men nu får tova stå för den fina bilden ;)

  byebye ♥

Av Nico - 8 mars 2012 07:37

Tja!

snart ska man väl dra till skolan kanske ska cykla vi får se hur de blir eftersom de snöar.

men i skolan i ska vi visa upp en teater som gjort på engelskan, eller vi har inte gjort den själv den sog i boken.

igår innan jag skulle gå å lägga mig kom jag på att jag inte hade fixat kläder än, så de blev att rafsa ihop nått snabbt imorse.

vi sak visa den för 4:orna, 3:orna å kanske 2:orna jag vet inte men vi får se

undra vad lilsyrran säger ikväll då haha ;)

men ikväll sak jag iaf på gittar å gympa :)

å den stor gröna kudden är illbaka jippi !! :D

nu måste jag gå puss&kram ♥

Av Nico - 1 mars 2012 07:55

Hej!
de har inte blivit att blogga på ett tag nu :(

Mrn idag ska jag iallafal till backen å åka skidor :)

med rickard tror jag :)

Sen i kväll äre sista träningen innan tävlingen i på söndag.

Börjar redan bli neröv för jag har aldrig tävlat på dubbel förut.

men nu sak jag göra det :)

de va väl min lilla dag :)


         

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton ♥


Ovido - Quiz & Flashcards