justliikeme ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Nico - 28 januari 2012 19:51

Tja!
idag har jag vart på gympatävling i falun.

vi vann ;D

och imorn ska jag troligtvis till backen med mickis ;D ♥♥ 

Av Nico - 24 januari 2012 19:14

Tja!

Idag har jag inte gjort så mkt, vart i skolan.

De är ju tisdag idag å varje tisdag åker ju vi sexor till bjurs på språk och slöjd ;D

Så de blev att gå upp extra tidigt ;(

I vanliga fall börjar vi jui halv nio å på tisdagar går bussen halv åtta ;(

Så man måste ju typ gå upp en timme tidigare ;(

men kul vare iaf på språket ;D

Rickard är så rolig, sen när jag pratade med han fick han skäll, hihi ;D

de hände två gånger.

Sen på slöjden fick vi gå till syslöjden och beställa tyger till våra kläder som vi ska sy ;d

jag sak sy en one piece ;D

Sen fick vi löv att gå tillbaka till träslöjden ;(

jag tycker att syslöjd ar mkt roligare!!

Men efter slöjden gick vi iaf och å de va kebabgryta coh ris, blä!

jag hatar kebab!!

Sen åkte vi bussen tbx till Sågmyra ;(

De är mkt roligare i bjurs!
För i Sågmyra har vi typ en och en halv timmes so, usch

Vi håller på å skriva om stormaktstiden.

Men sen slutade vi skolan vi tio i tre ;D

Då gick vi till bibblan.

& sen till kyrkis ;D

Å nu sitter jag här.

De va min dag ;D

Ska nog lägga ut en omröstning på bloggen så passa på att rösta ;D



Puss & kram♥   

Av Nico - 23 januari 2012 16:15

Tja!

Nu sitter jag här med min tokiga lilla Emma, hihi ;D

Hon skrattar gulligas i världen !!

Idag har man väl inte gjort så mkt vart i  skolan som vanligt

vi åkte skridskor ;D

men min fötter blev isbitar, brr

Efteråt duschade jag håret å gick ut då vart håret sten hårt!

De tyckte Maja å Ella va skit kul ;D

Maja försökte bryta av de å Ella tina upp de ;D knäppisar ♥

Men nu kan jag inte skriva mer för Emma måste också hinna blogg å sen ska v gå ner till gympa hallen på innebandy ;D

Kram♥

Av Nico - 21 januari 2012 14:00

Hej på er !

Nu är jag hemma efter en hård träning, helt slut!

Sov typ inget inat :(

Ella å jag låg å tog täckrt av varan så man vaknade av att man frös, brr :(

Men aja så äre.

Men kul träning vart de iaf blev lite dubblar, skruvar, flickisar å saltosar ;D

Nu ska jag väl typ äta hamburgare snart sen blir de att åka ner till lager & britta med mamma, najsigt najsigt ;D

kommer lite bra låtar ;D





De va några bra låtar nu kommer en kille som är helt knäpp!

Daimien Walters heter han ;D


de var nog allt puss & kram ♥



Av Nico - 21 januari 2012 09:47

Tja!

Jag sitter här hos min åsna ;D

Vi har haft så jäkla kul hihi ;D

Vi va nyss ute å åkte pulka men de va inte lika kul som igår :(

Får igår va de ju mörkt å ;D

Jag måste bara säga en sak till innan jag fortsätter jag älsakar er as mkt Ella, Tova å Maja !

Ni gjorde min kiväll underbar ♥

Men nu typ om en halvtimme kommer mamma å hämtar mej å Maja :(

vi sak inte till spechallen ifalun å träna lite gympa ;D

Sen vet jag inte riktigt nva jag ska gö idag men de blir väl iaf att gå/åka ner till britta å köpa godis ;D


   

de va väl allt Puss&Kram♥  

Av Nico - 20 januari 2012 22:00

Tjo!

Nu sitter man här meh min underbara åsna ;D

Vi har haft/kommer få fett kul!

När jag kom hit så va Ella, Jag, Tova å Maja ute minst en timme å åkte pulka ner för grusbacken, de äger fett!

Men vi krachade minst tusen gånger, hihi

sen när vi kom in så poppade vi popcorn som ella saltade meh ett kilo salt, men de vart gott ändå ;D

Sen hängde vi deras stång i taken ,jag hängde upp åner å håll på att ramla å slå huvudet i golvet men de gjorde jsg inte ;D

Men kul har vi iaf nu ligger Ella i sängen åspelar gittar, de låter faktiskt bra ;D <3<3


Nu kommer lite bilder sen idag..


               

jag älskar er mäst !! ♥

men nu ska ella blogga sen ska vi sova så nu får jag inte blogga mer för ella.

Puss & Kram så länge ♥ 


Av Nico - 20 januari 2012 19:00

Tja!
Jag började på ett inlägg förut men han inte skriva klart de för åsnan å jag fotade ;D

Sen så Ella (åsnan) att hon skulle skriva klart de för jag skulle hem men sen raderade hon allt å gjorde om hela inlägget.

men jag älskar dej ändå sötnos ♥

Men då får man väl börja om nu då ;D


Ja idag har jag väl inte gjort så mkt, har väl vart iskolan å trökat som vanligt.

men lite kul iaf vi uppfinner saker som vi sak skicka in till en tävling som heter finnup ;D

våran uppfinning är klart bäst !!

sen har ju viktor art dryg som vanligt, jobbigt!

De va min dag men nu snart ska jag äta sen ska jag gå till Ella å sova där inatt ;D

å imorn blir de träning i skumgummihallen (i falun) med bästa laget ;D

älskar er alla !! ♥



   min bäsa vän åsnan på bild ♥  

Puss&kram så länge ♥

Av Nico - 20 januari 2012 16:53

Haha Nico loggade inte ut så man får väll bloggrejpa lite?

Asså mobba inte mig för jag inte vet hur rejp stavas.

Men jag måste faktiskt säga en sak!

NICOLINA ENGLUND JAG ÄLSKAR DIG ♥

Hon kommer hit igen snart och sover här, så jag ska nog plocka undan lite kläder o sånt från golvet så hon kommer in i rummet..

haha asg :D

sorry sorry nicooo men jag fick bara lov att skriva lite  

PUSS O KRAM! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton ♥


Ovido - Quiz & Flashcards