justliikeme ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Nico - 20 februari 2012 20:23

http://linnomickis.blogg.se

bloggen där tävlingen är !


bild på den jag älskar mest i världen

hade ingern bild på rickard som jag tagit själv :(  

Av Nico - 11 februari 2012 18:29

tjao!

här sitter jag med majsan :)

dunkar lite skrillex vetni :)

ska nog sova här inatt och imorn blire backen med majsan och älsklingen imorn :)

maja sitter och nördar papi spel på mobilen ;)

men idag var jag iaf i spec hallen på lugnet :)

ble4v några dubblar och överslag volt :)

faktiskt skit nöjd för stog på tre utav dubblarna och har inte gjort överslag volt sen louise och anna utbildade sig i stockholm för typ två tre år sedan :(

har inte vågat men idag fick jag lov!!

annars hade jag blivit såsur påmig själv! :(

men jag måste gå hem och äta nu, kanske kommer ett till inläg lite senare ikväll :)

puss&kram♥


 

Av Nico - 10 februari 2012 22:08

Tja!

kommer ett kort inlägg nu.

vi satt vid datorn och fotade hos ella som ni säker ser på headern :)

Sen var vi ute och åkte pulka, fett kul!! .)

men skit drygt att gå upp för frdriks backe, den är ju så lång.

Sen åkte jag hem och åt :)

efter att vi åkt pulka i frdriks backe kom maja :9

då gick vi in och nörda lite mer data och mobil :)

jag kanske skulle sova över med maja men hon fick inte :(

men vi träffas ju ändå imorn :)

men nu på kvällen har jag inte gjort så mkt, bara beställt lite kläder typ :)

ja de var väl min kväll godnatt :) ♥♥


 

Av Nico - 10 februari 2012 14:37

hallo :)

han inte skriva nåt i gå r kom hem vid fyra och skulle bort vid halv fem, sen kom jag inte hem förns vid typ nio.

och då kollade jag på biggest loser och åt sen gick jag och duscha och sov.

så kommer inte hinna skriva någon torsdag :(

Men jag vi allafall på gympa och gittar, de vart några dubblar :)

Idag har jag vart i skolan, vi hade nationella prov idag igen de sista i svenska som tur var.¨de var skit svårt, kommer säker inte få godkännt :(

Men sista timmen byggde vi med tekniklega :)

Maniken 2000 äger allt!! :)

ellehur maja?

Men nu sitter jag här hos ella, vi sak va med theo :)

åka lite bobb och bygga lego typ kanske blir nåt sånt :)

sen kanske vi henner fota lite om vi har tur :)

å imorn blire träning på lugnet :)

måste fan komma över min rädla för dubblar nu, de är ju hur enkelt somhelst bara man har gjort den första.

om man har gjort en dubbel så är de inte läskigt längre ju :)

sen på söndag blire backen med maja och rickard :)

najsigt najsigt kommer bli en fett kul helg!! :)

älskar er som gör min dag bra ♥

men nu måste jag hjälpa ella att städa :(

tjingelling ♥

kanske kommer ett till inlägg ikväll :)


fett bra låt!!


 

Av Nico - 8 februari 2012 21:15

Hej sötisar!

har kollat klart på mästerkocken nu, har setat lite mer vid datan

och nu ska jag väl typ gå och borsta tänderna och gå upp och läsa min underbara bok :)

måste gå och lägga mej tidigt så att jg inte ligger och läser för sen.

GODNATT♥

Av Nico - 8 februari 2012 20:01

Tja!

idag hade vi nationella prov igen. men idag gick de faktiskt att jobba för alla var knäpp tysta :)

skit skön!

första dagen på typ några månader känns de som.

Vi hade svenska prov halva dan och matta andra halvan.

Jag älskar min bok de är ba bäst, har läst typ hundra sidor på tre dagar, bara i skolan.

sen slutade vi kl halv två då gick jag hem och satt mej vid dator och där har jag setat hela eftermidagen .

kort dag idag :)

Nu ska jag väl gå till tvn å kolla på svriges mäster kock :)


 

Av Nico - 7 februari 2012 19:25

Tja!

Idag i skolan va vi i bjurs och hade franska och slöjd :)

Vi hade läxförhör, jag kunde alla länderna på franska utan att kolla i boken :)

Sen fick man ju träffa älsklingen, och nu är de bara att längta till på söndag :)

jag älskar dej ♥

sen när vi kom tillbakla till sågmyra hade vi nationella :o

gick väl sådär för alla sprang lixom runt i klassrumet och hade krig som vanligt.

Men jag satt i ett hörn och läste medans jag väntade p åatt de va min grupps tur.

boktipps :)


Döden i dina ögon


Bröllops fixarens dotter


Flyga högt


Little darling


ni bara måste läsa de!!


Sen när jag var klar med nationella saatt jag mej vid sheffren :)

skit kul :)


Sen när vi sluta blev de att gå till kyrkis vi pysslade och en kom dit och pratade om anorexia, skit intresant faktiskt.

de var min dag puss och kram ♥  

Av Nico - 6 februari 2012 15:49

Hallo !!

Idag har jag vart i skolan vi hade elevens val men jag han inte åka typ nå skridskor för först skulle jag knyta några killars skridskor och sen mina. Sen han jag åka typ i en kvart och se duscha.

Sen fick vi veta att vi skulla ha prov på stormarkstiden vi fick ett häfte med frågor som vi skulle svara på de är 16 frågor och jag är på fråga 8. Och de ska va klart om två veckor :O

Och de har tagit typ fyra veckor att komma så här långt.

Så de får bli att jobba på, men de går ju knappt eftersom de är så stimmigt i klassrummet -.-

Jag satt med hörselskydd på men hörde ändå allt.

Men nu till nått kul ;D

Snart ska jag på innebandy ;)

de är skir kul!!

Och igår så körde jag dubbel helt själv utan pass de kommer nog att gå vägen :)

Hoppas iaf de.


   

Puss&Kram så länge   

de kanske kommer ett till inlägg efter innebandyn ;D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton ♥


Ovido - Quiz & Flashcards