justliikeme ♥

Alla inlägg under december 2011

Av Nico - 30 december 2011 10:16

Tjo!

Igår han jag inte skriva :(

Man jag va iallfall på gympa mellan tio å halv fyra ;D

Men idag har men skit ont i benen, har fått träningsverk :(

Sen när jag kom hemm dushade jag sen satt jag mej vid datorn åå prata lite meh Viktor, Maj & Mickis  ;D ♥

Det var väl gårdagen ;D

Idag ska jag inte göra något till klockan ett.

Klockan ett ska vi in till stan för att köpa twintips till mej å sen ska vi gå på bio & se alvin å gänget 3 ;D

Nu har jag inget mer att skriva om.  


skidorna jag ska få fina/fula?


Kram♥ 

Av Nico - 28 december 2011 18:59

Tja!

Idag så har jag vart i backen meh Maja & Mickis ;D

När vi va påvag till backen vid elva så smsade jag mickis och sa att vi va på väg då sa hon att Maja låg å sov.

Och att hon trode att vi skulle dit vi elva men då sa jag att klockan va elva åå då svarade hon att hennes klocka va halv tio.

 så de skyndade sej upp åå kom typ efter en halv timme så då började vi åka :D

Efter ett tag så gick vi åå åt ;D

Och sen åkte vi igen men sen frös Maja & Mickis mne inte jag, så då fick vi gå in åå värma oss ;D

Sen gick vi ut åå åkte i minsta knappliften, jag ramlade av :(

Men sen började vi åka i de stora backarna ett tag swen åkte vi hem ;D

Vi stannade vid konsum på vägen hem åå handlade mat då fick jag cola ;D

Det var den här dagen ;D

Men imorn blir det gympa läger mellan tio till halv fyra ;D

Hoppas Louise kommer !! ;D ♥

Älskar er alla i RM !! ♥

åå många fler !!

Kram♥

Av Nico - 27 december 2011 19:14

Tja!

Idag kom Linnea ner i källaren och skulle hämta sina slom grejer medans vi låg och sov :(

Då väckte ju hon oss såklart :(

Sen åkte jag, pappa och Linnea till backen ;D

Hela förmidagen fick jag lov att va i knappliften för Linnea skulle ju åka snowboard -.-

SEn gick vi åå grillade korv, mums ;D

Sen satte Linnea på sig pjäxor vi åkte tre åk och sen tröttnade hon ur och skull byta till snowboard igen -.-

Då vart jag sur och ville åka hem !

Så vi åkte två åk till och sen åkte vi hem ;D

Nu har jag legat i soffan och halv sovit tills typ nu, jag är as trött sen inatt !!

Förlåt Viktor men jag skulle baa ha känt mej utanför med er ! ♥

Men hoppas man får en roligare dag imorn meh bästa tjerna Maja & Mickis imorn i backen då, men de vet jag att jag får ! ;D

jag älskar er sötnosar ♥

Mn lite drygt att åka bräda det gör så ont i bena :(

Man har ju inga skidor så, men hoppas att man får snart !!


(gammal bild!)  

Kram♥

Av Nico - 26 december 2011 09:19

Tja!

Jag han inte med att skriva igår     

För att först skulle vi till falun och köpa en ny lampa till mej, sen skulle vi till calimero för att köpa onepiece sen så kom vår akusiner vid tre ;D

Och när dom åkte hem kollade jag, mamma och pappa på new moon ;D

Sen idag vet jag inte vad jag ska göra på förmidagen men jag tror att jag ska va meh Meja till tre typ om hon kan men hon vet inte om att vi ska va än  

Sen vid tre blir det att åka till rättvik till mormor och morfar åå fika lite ;D


NU kommer lite bilder på vad jag fick i julklapp ;D


 

veckarklocka ;D


Lampa ;D



Parfym Britney Spears- Hidden fantasy



Neccesär av Linnea ;D



Vantar och två par slalom strumpor ;D



slalomglasögon ;D



Boken och filmen NEW MOON ;D



Jag ska få gå och kolla på genrepet av melodifestivalen i Leksand med kusinerna ;D



Årskort i slalombacken ;D



Sen fick jag pengar av min farbror som jag köpte onepiece för ;D


Fick nårga fler saker men de har jag inte kort på.

Det var nog allt jag hade att berätta!


Kram♥        

Av Nico - 24 december 2011 10:50

Tjo!

Idag äre julafton ;D

Inatt har jag inte kannat sova :(

Jag jick och la mej vid 11 typ då kunde jag typ inte somna men jag somnade en kort stund sen vaknade jag vid två och somna om en kort stund sen vaknade jag vid fyra och kunde inte somna om men jag lå kvar isängen till typ åtta.

Då gick jag upp. När jag kom ner så hittade jag en choklad tomte i julstrumpan sen fick linnea ch jag följa ett snöra runt hela nedervånengen i slut av tråden hittade vi ett paket i paket var spelet med andra ord ;D

Jag har önskat mej det skit länge! ;D

Sen fick jag en mascara, ögonskugga och läppglans ;D

snart ska jag åka till rättvik med mamma för att tända på kyrkogården och hämta mormor och morfar.

Sen vid två kommer farmor och farmar och min farbor leif ;D

Då ska vi fika och sen ska vi se på kalle-anka ;D

Sen efter ett tag blir det väl julmat ;D

Någon gång under det kommer väl tomten år man väl hoppas ;D

Sen åker väl alla hem sen typ vid åtta.

Det där va väl min dag så nu har jag inget mer att berätta.


  

Saknar dej älskling! ♥



Vet att jag skrev det igår mennu har jag gjort en bild ;D


Kram♥ 

Av Nico - 23 december 2011 17:42

Tja!

Idag har jag dammsugit mitt rum, gjort klat julgodiset och slagit in alla julklappar ;D

Sen såg Linnea och jag på hur många lingon finns det i världen ;D

Smurfarna va på engelska så hon ville inte se den.

nyss har jag klätt julgranen ;D

sen blir det väl att äta julmat till kvällsmat ;D

Nu har jag noog skrivit om hela min dag ;D


GOD JUL

&


GOTT NYTT ÅR


ALLIHOPA! ♥



(gammal bild!)


Kram♥  

Av Nico - 23 december 2011 10:45

Tja!

Nyss har man ätit frukost och sen idag blir det väl att göra klart allt julgodis, klä julgran, pynta klart i huset och slå in alla julklappar ;D

Juste sen sa ju mamma att vi måste dammsuga våra rum  

Och sen ville Linnea se smurfarna på swefilmer.com


   

söta Maja på bild saknar dej! ♥

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om kanske kommer nåt mer inlägg sen idag ;D


Kram♥

Av Nico - 22 december 2011 18:36

Tja!

Idag har jag setat vid dator och tvn halva dan som ni redan vet, sen gick jag till Tova vid typ tre ;D <3

Vi kollade på film vebbade meh Isak och pratade meh Axel ;D

Filmen vi kollade på heter fjorton suger. Men de ägde iallafall!

Sen har jag gjort några marsipan figurer som jag ska doppa i chiklad sen ska vi äta dom på julafton ;D

Snart ska jag se på julklendern han inte se den imorse efter som jag vakna 9.50

då hade den vart för en timme sen :(

Efer jag har sett julkalendern ska jag göra mintkyssar ;D (julgodis)

Men nu börjar julkalendern så hinner inte skriva mer.


Kram♥

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton ♥


Ovido - Quiz & Flashcards